Mijn ZLM-account aanmaken

Om een account voor u te kunnen maken, moeten wij eenmalig uw identiteit controleren. Dat kan via iDIN of per post. Niet alle banken ondersteunen iDIN. Staat uw bank er niet bij of wilt u geen gebruik maken van iDIN? Dan kunt u uw activatiecode per post ontvangen. Mijn ZLM is alleen beschikbaar voor particuliere klanten, (nog) niet voor bedrijven. Lukt het niet uw account te maken? Deze tips kunnen u misschien helpen.

iDIN

Direct toegang

U logt eenmalig in met de vertrouwde inlogmethode van uw bank. Hiermee kunt u uw naam, geboortedatum en adres aan ons bevestigen. Wij krijgen geen inzage in uw bankgegevens zoals uw saldo of transacties. Er wordt geen permanente koppeling gemaakt. Meer informatie over iDIN.

  • Snel en gemakkelijk
  • Veilig en vertrouwd
  • Gratis
  • Maak uw keuze
Annuleren

Per post

3 werkdagen

Ondersteunt uw bank geen iDIN? Vraag dan uw activatiecode aan. Deze ontvangt u binnen 3 werkdagen per post.

Activatie per post